2012-01-08

8 januari 2012

Skriv om en attityd.

19 kommentarer:

Pia sa...

En liten betraktelse om tonåringars attityder.

Tonårstrots

Fröken Johansson sa...

 Attityd

Madeleine Blomberg sa...

Attitydtankar... korta...

LunaNott sa...

Om en attityd

Lisa Björn sa...

Attityder har jag ju till allt som jag möter. Ibland känner jag en aha attityd till något som jag känner igen och vill bekräfta. Ibland kan en attityd vara ifrågasättande och ibland helt främmande. Själv är jag ganska känslig för attityder.

Anonym sa...

Attityd (Jag har haft kramp i över ett år, men nu skriver jag igen)

http://tittelina.blogspot.com sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anitha Östlund Meijer sa...

Dagens är inne

http://novellbloggen-razaha.blogspot.com/2012/01/tema-attityd.html

Elin sa...

Lilla landet lagom :)

Kalle Byx sa...

Attitydförändring

Anne sa...

Läcker lite tankar på bloggen om attityd.

marmoria sa...

Lite besvärlig i rytmen men fullt sångbar, typ:

Hurtfriskt

marie ettanbo sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
marie ettanbo sa...

Revolt 

Skymningsreflektioner sa...

Här visar det sig hur det gick med min magi för ett par månader sedan ;)

Malena -tankar ur mitt liv! sa...

Attityd är inte alltid problem...

saqer sa...

Strikta preferenser

Iris sa...

Attityd
"...en skön känsla av makt och kontroll. Han var så djävla stark !
Felix pulvermos..."

skimmer sa...

http://skimmervillbaravaraifred.blogspot.com/2012/01/attityyyyyyd.html