2012-01-16

16 januari 2012

Skriv om flärd.

13 kommentarer:

Madeleine Blomberg sa...

Flärd,värld och upptäcktsfärd
Många tankar kring detta fenomen - men idag blir det kort!

Lisa Björn sa...

Flärd är ibland något som man skaffar sig utöver det som man behöver. Flärd är något för mig som förgyller vardagen och förhöjer dess kvalitet på ibland ett enkelt sätt. När jag var barn trodde jag att flärd var något glittrande tyg som man skulle svepa in sig i och sedan blev allting annorlunda efteråt. Som vuxen kan jag ibland skratta åt mig själv hur jag ibland kan känna ett behov av flärd i vardagen. Då känner jag mig upplyft.

Pia sa...

En liten historia idag. Om Bloggers kommentarsfunktion fortfarande krånglar, så prova webläsaren Google Chrome. Den brukar fungera.


Femina 1970

marmoria sa...

I livré

Anitha Östlund Meijer sa...

Nu är det en liten inne

Iris sa...

Forts Hotet
"... du var nöjd och de nya kläderna som du köpte igår satt perfekt. Du var noga med ditt yttre nu. Håret hade börjat växa ut på dig..."

LunaNott sa...

Om flärd

http://tittelina.blogspot.com sa...

Flärd

malix sa...

tog mig friheten idag :) att skriva

marie ettanbo sa...

En kort liten text så här på kvällen

Nippermadam 

disco sa...

flärd

Marie sa...

Skymningslandet

saqer sa...

Att snittsa