2012-01-01

1 januari 2012

Skriv om att börja.

Och hurra för treåringen Skrivpuff :-)

10 kommentarer:

Iris sa...

All vår början bliver svår
...Men en dag, när den unga kvinnan som vanligt satt på bibliotekets barnavdelning, blev bokstäver till ord, ord till meningar...

Läs gärna om den unga kvinnan på www.systerdotter.blogspot.com

LunaNott sa...

Om att börja skrivpuffa finns på min blogg.

Lisa Björn sa...

Att börja kan vara hoppfullt, nya idéer gör sig gällande. Att börja ta itu med gamla saker som blivit liggande för att göras i ordning någon gång, men som jag gärna skjutit upp för att göra roligare saker. Att börja skrivpuffa njuter jag av och det blir en ljuvlig start på det nya året. Förmodligen blir det mycket skrivpuffande framöver, det är och blir något som gör mitt liv lättare att leva!

Madeleine Blomberg sa...

Börja - en sån glad klang det har!
Börja om - lite tröttare i tonen!
Börja om från början - den ihärdiges märke.
Börja om från början igen för att lyda goda råd - endast den modige och beslutsamme ägnar sig åt sånt.

malix sa...

att börja kan va början till att sluta

LunaNott sa...

Nu finns det en början till från mig.
Två puffar

Kalle Byx sa...

Kontaktförsök

http://tittelina.blogspot.com sa...

Livets början

En kort idag.

Grattis Skrivpuffen! En fullträff!

Iris sa...

Nu ska jag börja att sluta...
I år ska jag börja sluta att Svulla.
Sedan ska jag börja sluta att zappa
Och slappa
Jag ska vidare börja sluta gnälla
Och börja sluta stressa, jätteviktigt!!!
Jag måste också börja sluta åka hiss
Och så måste jag börja sluta småäta
Men jag ska inte börja sluta att skrivpuffa för jag har ju börjat att få ett Nytt liv!


zappa

saqer sa...

Förlåt mig!