2012-01-27

27 januari 2011

Skriv om ludd.

11 kommentarer:

LunaNott sa...

Om ludd

Lisa Björn sa...

vithwoMånga av mina kära tröjor har numera ludd. Jag gillar det för det visar att de inte är nya utan påminner mig om det som jag upplever som är positivt och som jag vill bli påmind om. Däremot är jag förstås inte särskilt förtjust när det är ludd i tvättmaskinen och den inte längre tvättar rent...Ibland kan det också uppstå ludd i relationer, särskilt när den ena i ett par inte längre har kapacitet att följa normal tankeutveckling

disco sa...

ludd

Anitha Östlund Meijer sa...

Dagens kortis är inne.
Trevlig helg på er
http://novellbloggen-razaha.blogspot.com/2012/01/tema-ludd.html

LunaNott sa...

En till om ludd

marmoria sa...

En hemlighet

LunaNott sa...

Förlåt, men jag verkar skriva en bok med luddiga dikter idag:

På tåliga knän
kryper jag och min dammtrasa -
näsluddsnysning

Madeleine Blomberg sa...

Den tunna atleten

Såg den ju så sent igår!

OCH
<a href="http://novellodikt.blogspot.com/2012/01/ludd.html>Ludd</a>

Madeleine Blomberg sa...

ludd

bättre lycka med länken nu?

Madeleine Blomberg sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Marie sa...

En luddkortis.
Oförklarligt