2012-01-06

6 januari 2012

Skriv om en verktygslåda.

20 kommentarer:

Fröken Rosa sa...

Verktygslåda..

LunaNott sa...

Om en verktygslåda

Lisa Björn sa...

Verktygslådan innehåller i grunden en uppsättning verktyg som t.ex hammare av olika storlekar, skruvmejslar, tumstock,stållinjal, rasp, fil. Det jag förväntar mig av verktygslådan är att jag ska hitta där de verktyg som jag behöver för stunden. Det är inte alltid att så sker beroende på vem som använde verktygslådan senast!

Tina sa...

Verktyg i en låda

Lillemor sa...

Verktygslåda

Pia sa...

En liten berättelse idag. Mycket dialog. Säg till om ni tycker att den är för långrandig.
Vardagens verktyg

Anitha Östlund Meijer sa...

En kort sekvens finns på min blogg

Ann sa...

Verktygslåda... varning för svordomar!

Iris sa...

Glass i Amos Oz verktygslåda

www.systerdotter.blogspot.com

malix sa...

skrev lite

marie ettanbo sa...

En liten trudelutt
Min lilla mässingslåda 

Fröken Johansson sa...

 Verktygslåda

Hinner tyvärr inte läsa era nu. Läser senare idag!

marie ettanbo sa...

Vet inte om min direktlänk fungerade, om inte får det väl bli som vanligt då...
Min lilla mässningslåda

saqer sa...

Doft av metall

marmoria sa...

Hantera verktyg

http://tittelina.blogspot.com sa...

Göstas verktygslåda

Smörblomma sa...

Min verktygslåda.

disco sa...

verktygslåda

skimmer sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Madeleine Blomberg sa...

Konstigt, vårt tog min kommentar vägen i morse?