2012-01-28

28 januari 2012

Skriv om att checka in.

9 kommentarer:

Lisa Björn sa...

Jag checkade in på flygplatsen,"du får övernatta på vårt hotell i Wien" berättade flygvärdinnan för mig när jag såg resväskan åka iväg. "Nej, varför då, det är ju direktflyg" svarade jag. "Flygplatserna blev överbokade" svarade hon mig. Jag kände mig irriterad, men detta var bara början, värre skulle det bli.

Pia sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Madeleine Blomberg sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Madeleine Blomberg sa...

Checka in

Om inte denna länken funkar heller så är min lilla text på novellodikt.blogspot.com

Pia sa...

Dagens lilla text är en sann historia som utspelar sig på Bilprovningen. Min bil har en bärande roll.

På bilprovningen

LunaNott sa...

Om att checka in

Feffe Kaufmann sa...

Något att dricka

marmoria sa...

Kotte till receptionsfarbrorn

Pärlan sa...

Påväg

Vad glad jag blir för alla kommentarer och av att läsa era texter! Jag tycker verkligen om att vara tillbaka här, även om det inte blir lika ofta längre. Kul att ses igen!