2012-01-18

18 januari 2012

Skriv om en tidsresa.

12 kommentarer:

Lisa Björn sa...

Jag hade räknat med att det skulle i och för sig bli flera omställningar från nutid till framtid men ändå blev jag förvånad över den faktiska skillnaden. I den tidsålder jag lever i är världen fortfarande uppdelad i länder.2098 finns inga länder mer. Europa består av Norra Eruropa, Mellan Europa och Södra Europa. Språken har sammansmält och i viss utsträckning har man lyckats med att bekämpa överbefolkningen i världen.

saqer sa...

Om tidsresa

Madeleine Blomberg sa...

Min mormorsmormorsfar och jag

Madeleine Blomberg sa...

Saqer - kan inte lämna kommentar - det blir vitt! Tänkte skriva på vart du kanske vill komma... Kanske bara ska vi förundras...?

Pia sa...

En liten vardagsbetraktelse. Krånglar fortfarande kommentarsfunktionen så testa webläsaren Google Chrome. Den brukar krångla minst.

Tidsresa i nutid

malix sa...

skrev lite

disco sa...

tidsresa

Anitha Östlund Meijer sa...

dagens är inne, men mitt nät krånglar så jag kan inte kolla in era. Blir utslängd gång på gång

Le Directeur de Cirque de Puces sa...

Ett förvirrat inlägg om dagens skrivpuff.

http://egoistik.wordpress.com/

Tina sa...

En resa i tiden

marmoria sa...

Resa i tiden

Anne sa...

En sen resenär har lämnat in bagaget.