2012-01-11

11 januari 2012

Skriv om att ta ansvar.

13 kommentarer:

Lisa Björn sa...

Ta ansvar är viktigt och nödvändigt i ett samhälle. Jag tar ansvar för min make och för mig själv. I mitt arbete tog jag ansvar för de barn och vuxna som jag arbetade tillsammans med. I hela livet tar vi ansvar för oss själva samt för andra människor. Det är utvecklande att ta ansvar även om målen ibland är små.

Feffe Kaufmann sa...

Bara jag Del 2

Tack för alla kommentarer. Fortsatte på historien som så många bad om. Kul att ta sig tid att skriva igen och än roligare att läsa er texter! Hej :)!

Pia sa...

Dagens berättelse.

Kalle och Berra tar ansvar

Anitha Östlund Meijer sa...

Dagens är inne.

Kent Johnsen sa...

Om det läskiga ansvaret.

Kalle Byx sa...

Andra gubbar

Madeleine Blomberg sa...

Lektion om ansvar

Min lilla lektion om ansvar;-)

marmoria sa...

Ingen

Anne sa...

Skulle försöka mig på att länka men glömt hur man gör.
Dagens är inne.

Öppet spår sa...

Ta ansvar

LunaNott sa...

Ansvar

Elin sa...

Om att ta ansvar över sitt liv...Hoppas ni förstår grejen ;D

saqer sa...

Ansvar