2012-01-17

17 januari 2012

Skriv om att svalna.

14 kommentarer:

saqer sa...

Eftersom jag nyss stavade fel.., ger jag mig en chans till... Att snitsa

Lisa Björn sa...

Visst kan jag svalna för många saker. Det finns ibland en stark längtan att ge sig hän i passion. Efter en tid märker jag att passionen kanske var ett önsketänkande och i det ögonblicket har känslan svalnat.

Ibland i vissa recept står det att blandningen ska svalna innan den ska röras samman med de övriga ingredienserna.

Madeleine Blomberg sa...

Kunde läsa men inte kommentera saqer - ruggigt "vacker" tragedi... Nu lägger jag in mina tankar på att svalna.

Madeleine Blomberg sa...

Den lilla flickan som ville vara duktig... Om svalna

Anitha Östlund Meijer sa...

Dagens är inne
http://novellbloggen-razaha.blogspot.com/2012/01/tema-svalna.html

LunaNott sa...

Om att svalna

Pia sa...

Femina 1970 del 2

Calle sa...

I lobbyn

disco sa...

svalna

Kalle Byx sa...

Medan pastan svalnar

marmoria sa...

Dagen svalnar

malix sa...

jo svalt va det ja nästan för.. kallt

Tessan - KREATiV text I foto I design sa...

En kortis: Han har svalnat nu

marie ettanbo sa...

Ingen lång trudelutt
Utefter mattkanten