2012-01-22

22 januari 2012

Skriv om salt.

15 kommentarer:

LunaNott sa...

Om att hejda sig

Pärlan sa...

Fredagkväll

Tittar in lite då och då, skönt att se att ni finns kvar!

Lisa Björn sa...

Ibland används ordet salt när man talar om livets salt. Då menas det med innehållet i ens liv. Det kan vara bittert men det kan också vara i positiv mening. Sedan kan förstås salt användas i matlagning och då är det en konst att salta lagom. Vi upplever salt på olika sätt. Många vill ha mycket saltad mat andra kanske inte saltar maten alls. Badar du i Döda Havet är det skönt en stund men akta dig för att få salt i ögonen där

Pia sa...

En dikt blev det idag

Sonett

http://tittelina.blogspot.com sa...

Barnen på gården

marmoria sa...

Om saltet mister sin sälta...

Feffe Kaufmann sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Feffe Kaufmann sa...

Min dator kraschade och hårddisken kanske kan återupplivas. Trist när man precis kom igång igen här. Skriver några rader om salt och önskar er alla en skön söndag allihopa :)

En minnesbild

saqer sa...

Salt

LunaNott sa...

Om salt

Madeleine Blomberg sa...

på tal om salt

Madeleine Blomberg sa...

VEt inte om det är min dator som är konstig... Läser allt men kan ibland inte kommentera. Det är fantastiskt så olika det kan bli av ett litet ord. Vilken tur att vi finns allihop;-)
Annars vore ju inte livet detsamma!!

Iris sa...

S aktmodigt
A vaktande ...

Anne sa...

Finns inne på min nya blogg nu.Jag har kvar Annes ord på Blogger tills jag överfört allt jag vill ha med mig till Wordpress. Använder samma mail, hoppalanta@gmail.com/Anne

disco sa...

salt