2012-01-19

19 januari 2012

Skriv om ordning.

14 kommentarer:

Lisa Björn sa...

Ordning är nödvändigt när man ska betala sina räkningar. Sedan är det säkert bra med en viss ordning när det handlar om att hålla ordning på sina manuskript och hur man lever. Det svåra med ordning är att veta vad som är lagom. Jag är ingen ordningsmänniska men viss ordning har jag ju ändå...

Pia sa...

Dagens lilla text uppmärksammar ett aktuellt samhällsfenomen.
Det harmoniska hemmet

Kalle Byx sa...

Just precis nu

Anitha Östlund Meijer sa...

Dagens är inne

disco sa...

ordning

Linda sa...

Skriver av mig - än en gång.

Malena -tankar ur mitt liv! sa...

en liten kortis idag :)

Madeleine Blomberg sa...

VA! min kommentar försvann!! Jag meddelar härmed att jag också skrivit om ordning! Om ordning

marmoria sa...

I andra hand

Madeleine Blomberg sa...

Pia - det gick inte att kommentera dina fina reflexioner! Anitha - hittar aldrig till dina puffar. Men hittar annat bra;-) Maria V - såg inte om min kommentar landade som den skulle. Allt blev vitt! Vad är det för fel nu för tiden??

marmoria sa...

Madeleine - kommentaren hamnade som den skulle, tack! Kör du möjligen med Internet Explorer? Det kan vara läge att byta webbläsare. Jag har Mozilla Firefox och den har aldrig krånglat. Pia brukar rekommendera Google Chrome.

LunaNott sa...

Om ordning

marie ettanbo sa...

kortkort
I hyllan 

Dakota Quinn Diamond sa...

En Kyle & Ashlee-puff

Det är inte alltid helt lätt att handskas med ett gäng high school-elever...

Ordning på Blue Creek High - Del 1

Ordning på Blue Creek High - Del 2