2012-01-29

29 januari 2012

Skriv om att bromsa.

11 kommentarer:

Anitha Östlund Meijer sa...

Tjoho, jag är fööööööörst.
Idag är det ett inlägg om en påhittad intervju.
Klockan är 2.29 och jag plitar med manuset.
Ha det gott vänner
Kram

http://novellbloggen-razaha.blogspot.com/2012/01/tema-bromsa.html

Lisa Björn sa...

Bilen kördes ovarsamt fram och jag funderade mycket över den vårdslöse taxiföraren. Hastigt bytte han fil och lade sig längst ut till vänster. I vådlig fart kördes bilen snabbare och snabbare, jag var visserligen ute i sista minuten för flygplanets avgång men nog var det bättre att ta nästa plan än att inte komma fram alls? Då springer en hare över vägen, den ska bara över...Taxiföraren bromsar men försent en lätt duns hörs när taxins hårda skal möter harens mjuka kropp...

saqer sa...

Bromsa

Madeleine Blomberg sa...

Hjälpa till - Bilen
Sann barndomshistoria;-)

Ulla Berglund sa...

Utför

Feffe Kaufmann sa...

Vill inte mer

marmoria sa...

Släpbroms

Malena -tankar ur mitt liv! sa...

Så efter ett uppehåll börjar jag skriva igen!

Lena Stenberg sa...

Och jag är sist. Som det brukar vara :)

kladda sa...

http://kladda.bloggplatsen.se/2012/01/31/7220650-om-att-bromsa/

Ingela sa...

Lite att ta igen...