2012-01-25

25 januari 2012

Skriv om att blanda.

16 kommentarer:

Smörblomma sa...

Bitande kall januarimorgon.

LunaNott sa...

Om att blanda

Lisa Björn sa...

"Blanda inte bort korten" är ett uttryck när man vill att någon ska svara ärligt på ett inlägg i t.ex en debatt. Jag blandar olika ingredienser när jag bakar bröd eller kakor. I mina soppor blandar jag olika grönsaker med rotsaker.

Madeleine Blomberg sa...

om att blanda ja och nej

Iris sa...

Blanda: Ur dagbok från Libanon

Forts. Automatvapen

Pia sa...

En liten berättelse idag.

Det som inte kan blandas

Ulla Berglund sa...

Livskvalitet

Feffe Kaufmann sa...

Kollision av världar

Anitha Östlund Meijer sa...

Här kommer ett litet bidrag
http://novellbloggen-razaha.blogspot.com/2012/01/tema-blanda.html

disco sa...

blanda

marmoria sa...

Sockerspår

Kalle Byx sa...

Tills döden skiljer oss

Ulla Berglund sa...

Skrivabstinens...
så jag skrev om att blända!

LunaNott sa...

Om att blanda 2

Madeleine Blomberg sa...

Det är absolut den 26 idag - och jag ser ingen puff den 26:e. Gör ni andra det?;-) Saknar puffen - bad mamma om ett or. Våren - skriv om våren. Jag älskar våren! Så det blev lite om våren - eller? Våren - mammas pufford

Lisa Björn sa...

Om VÅREN skriver jag gärna. Igår och idag har jag hört talgoxen "sjunga". Dvs han låter som en gammaldags cykelpump med sitt "iiiooo"ljud. Själv tänker jag än är det långt till vår lilla talgoxe, men jag njuter av det ljuvliga januariljuset som kommer tidigare för var dag och som går senare och senare om eftermiddagen. Än dröjer jag med att längta till VÅREN för då vill jag ha halk och isfritt.