2012-01-04

4 januari 2012

Skriv om att fortsätta.

23 kommentarer:

Madeleine Blomberg sa...

God morgon alla i stormen! Igår glömde jag visa att jag skrev nåt - men det gjorde jag. Och idag visar jag att jag kan länka ordentligt - hoppas jag. Tack vare "Kalle Byx";-) Tackar!

Håll ut intill änden!

Madeleine Blomberg sa...

Här kan du lära dig göra länkar!
Det var visst någon mer än jag som hade svårt för det!

Kalle Byx sa...

Kontaktförsök (3)

LunaNott sa...

Om att fortsätta

Lisa Björn sa...

Att fortsätta är idag en uppmaning till mig och samtidigt tar jag till mig den som tröst då jag befinner mig i en ny situation. I femtio år har jag varit och är gift med min man, som lämnade mig för nio månader sedan pga Alzheimers sjukdom. Att skriva är min tröst och jag älskar att hitta på äventyr för mina nallar. Det är en avkoppling och nödvändighet för att hitta meningen med livet fortsättningsvis!

Öppet spår sa...

Fortsätta

Pia sa...

Dagens sonett

Sagor för frusna inuti

Mirjam sa...

Att fortsätta

Iris sa...

Vart är vi på väg?
www.systerdotter.blogspot.com

Linda sa...

Orkar inte ge någon feedback till andra just nu, ber om ursäkt för det, men har skrivit en egen puff som passade förfärande väl till min sinnesstämning.

marmoria sa...

Försvunnen

http://tittelina.blogspot.com sa...

Fortsätt

Marica sa...

Nu finns min text!

Marie sa...

God fortsättning! Jag testar också att göra en riktig länk, tack Madeleine/Kalle Byx.
Att fortsätta

Tina sa...

Fortsätter

AnnChristin sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
AnnChristin sa...

Mitt bidrag finns här

Anitha Östlund Meijer sa...

Stormen klipper ut mig från nätet gång på gång, men nu finns mitt bidrag inne.

disco sa...

att fortsätta

Fröken Rosa sa...

Fortsätta???

Ann sa...

Fortsätter...

disco sa...

hämnas

AnnChristin sa...

jag gör ett nytt försök att länka till min blogg

Min hemsida