2009-08-01

Utmaning 213 - 1 augusti

Skriv om att erbjuda stöd.

15 kommentarer:

Solkatten sa...

Det blev en spökhistoria idag.

malix sa...

jag erbjuder mitt stöd om du vill

Lillemor sa...

http://puttikraftlosblogg.blogspot.com/2009/08/213-till-lillasyster.html

marmoria sa...

Grannen

Anitha Östlund Meijer sa...

En liten novell är inskriven

Drumalex sa...

erbjuda stöd

Unknown sa...

Varsågod. Flera stöd på min blogg.

Charlotta sa...

en dikt idag

Cattis sa...

Min text om stödet jag fått och gett finns på bloggen

Fröken Johansson sa...

Lite funderingar om att ge stöd i min blogg. Kan någon snäll själ även förklara varför min text ibland dras ihop fastän jag skrivit texten i flera olika stycken? Vad gör jag för fel?

Tjotten sa...

Det känns allt att det var ett tagsedan. Inte flyter det som förr men här kommer en dialog.

Anonym sa...

Min novell hittar ni på min blogg; www.alleyezonislam.blogspot.com

Nawal Ali sa...

Min novell hittar ni på min blogg...utmaning nr 213...

Anonym sa...

Nu är det dags för en utmaning igen =) Läs den gärna.

Margareta sa...

barmhärtig samarit?