2009-08-17

Utmaning 229 - 17 augusti

Skriv om något underskattat.

18 kommentarer:

mysaan sa...

en skrivpuff skriven då sömn inte går att få (;

marmoria sa...

Något underskattat

malix sa...

jag har nu skrivit ett klokt inlägg i morgonen

Tjotten sa...

Underskattat på skrivklotter

Unknown sa...

Några ord om att underskattat på min blogg

Heureka sa...

Malix, jag undrar hur man ska kommentera dig? För i min dator dyker det om en skylt, där det står att man behöver lösenord, och att servern ej är säker..?

Heureka sa...

Min vinkling på något underskattat - Läs o begrunda!

skimmer sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Skunk sa...

Tystnad

http://skunk-iskrivandetsstund.blogspot.com/

Cattis sa...

Min text finns på bloggen.

skimmer sa...

Kom gärna in till min blogg:
skimmer

Betty sa...

Har du värderat för lågt

Anitha Östlund Meijer sa...

En liten novell serveras

Nawal Ali sa...

En hemsk skildring om en underskattad kvinna...

Agneta sa...

Den lilla "powernapen" som kan ge så mycket kraft och ork! Att bara få lägga sig i soffan fem minuter när jag kommer hem efter arbetsdagen. Att få ha tystnaden och tänka över vad som hänt så långt och få slumra in några minuter för att sen fortsätta dagen med ny energi!

Charlotta sa...

Till slut fick jag också ihop några rader.

skimmer sa...

Kolla gärna in de två våldsamma puffar jag skrev från igår och förrgår. Om ni törs.

AnnChristin sa...

En dag sen kommer min lilla text
http://annchristinskriver.blogspot.com/