2009-08-12

Utmaning 224 - 12 augusti


En bild att skriva till:


18 kommentarer:

marmoria sa...

Höghastighetstävlingen

Unknown sa...

Om katten Puma...

AnnChristin sa...

Jag berättar om katten vi hade för länge sedan
http://annchristinskriver.blogspot.com/

Anitha Östlund Meijer sa...

En rysare serveras

Skunk sa...

Pantern Pyret

http://skunk-iskrivandetsstund.blogspot.com/

Tjotten sa...

Först vill jag be om ursäkt för att jag inte läst era berättelser i går. Ska ta mig tid i dag. Här är är ett katt drama

malix sa...

hej alla känner att jag inte har krafter till skrifter och tankar om rädslor har fattat tag i mig därför har jag inte skrivit på min blogg och varit tyst. jag lovar att läsa era när jag är mera som jag brukar kan inte koncentrera mig just nu och har för mycket att tänka på.. men återkommer när dottern är frisk igen

Charlotta sa...

En katt, min vän

Fröken Johansson sa...

Min "bildtext" på bloggen.

Betty sa...

Jag har skrivit om en bild, fast jag hittade en egen. Valde en som jag tog alldesle nyss. Titta in på bloggen så får ni se den och läsa min dikt.

Text och bild

Unknown sa...

Migrän! Orkar inte läsa era texter just nu! Men vet ju att dom är bra:). Skänker dig Malix en extra tanke.

Martin Hegardt sa...

En liten katthistoria.

Fröken Johansson sa...

AnnChristin!!! Jag kan inte lämna respons till dig idag av någon anledning så jag skriver här kort: Jag gillar att du skriver personliga reflektioner och din text inspirerade mig att komma på flera texter som nog hade varit roligare att läsa om än den korta jag skrev. Ja ja, får spara på de godbitarna och hoppas att en annan skrivpuff passar att skriva om dem. =)

Fröken Johansson sa...

Förlåt om jag gett er två kommentarer. Förlåt om jag inte gett er någon. Jag har läst allas, men det har ibland stått att det är någon form av system och scripfel på sidor när jag försökt ge kommentarer, så vissa har fått två och vissa kanske inga...hoppas inte.

Malix - kan inte skriva på din sida överhuvudtaget, men jag hoppas ditt barn mår bra under omständigheterna. Fick ni någonsin veta om det var svininfluensan eller? Fy vad man man oroa sig som mamma....känner med dig. Kram

Chranna sa...

http://sopkarusellen.blogspot.com/2009/08/texten-till-bilden.html

En annan bil blev det, men samma innehåll som det skulle ha blivit...

Nawal Ali sa...

Min kattpuff hittar ni på bloggen, miao, miao....

Heureka sa...

I sista stund lämnar jag in mina reflexioner på dagens bild-text.

Fröken Johansson sa...

beundransvärd person som alla borde lära känna...med honom behöver man ingen terapi etc...allt faller på plats