2009-08-06

Utmaning 218 - 6 augusti

Skriv om att upptäcka detaljer.

18 kommentarer:

mysaan sa...

Puffen är på bloggen nu, in och checka vilken person du är.

malix sa...

jag har skrivit ett litet inlägg

marmoria sa...

En kort dissertation över huru vi upptäcker vår omvärld

Unknown sa...

Varför bry sig om detaljer...

Lillemor sa...

http://puttikraftlosblogg.blogspot.com/2009/08/218.html

Tjotten sa...

Om att se på olika sätt

Ann-Catrin sa...

En bild ur verkligheten ;-)

Bokmånglarn sa...

Mitt lilla bidrag om och med en mängd detaljer.

http://bokmanglarns-skrivhorna.blogspot.com/

Nu ut i det fina vädret, åter någon gång ikväll.

Drumalex sa...

ett inlägg från mig med psykopaten

Skunk sa...

Jag såg en liljekonvalj
Ensam bland ogräsen
Den väckte minnen från förr
Från en tid då vi strövade omkring i skogen
Lyckligt ovetande om morgondagen
Njutandes av solens strålar där de trängde fram bland gran och tall
Den tid som förflutit kommer aldrig igen
Men minnena stannar kvar för evigt

Anitha Östlund Meijer sa...

Dagens innehåller mycket jag kunde varit utan.

Cattis sa...

Äntligen kom jag på några detaljer att skriva om.texten finns på bloggen

Betty sa...

Om att upptäcka detaljer

Fröken Johansson sa...

förkyld som jag är fortsätter jag i den andan....

Solkatten sa...

Varför skriver jag alltid om saker jag har noll koll på? Som hypnos och hästar... Jag var tom tvungen att testa hypnosfilmen på aftonbladet.se....

Nawal Ali sa...

Läs min mysiga puff om att upptäcka detaljer....

Chranna sa...

http://sopkarusellen.blogspot.com/2009/08/skrivpuff-utmaning-218-6-augusti.html

Charlotta sa...

detaljer på min blogg