2009-08-24

Utmaning 236 - 24 augusti

Skriv om en smekning.

12 kommentarer:

Tjotten sa...

Liten dikt finns i dag här

Drumalex sa...

en smekning

Lillemor sa...

Jag har fått hjärnskakning och läser därför långsamt och skriver inget idag. Och verkar mina kommentarer rubbade är det bara därför;-)

Anitha Östlund Meijer sa...

Dagens tema hittar du på min blogg

Ann-Catrin sa...

Åter hos er med min smekning ;-)

Unknown sa...

Om en smekning

Skunk sa...

Jag citerar Sonja Aldén:

Lätta spår i sanden
Och en vind som smeker ömt

(För att du finns)

Marica sa...

Hej! Nu har jag skrivit, och det var inte igår det. Läs gärna min text, den är kört-kört :)
Kram på er

www.metrobloggen.se/maricak

Betty sa...

En vind smeker

Siestri sa...

En smekning

Tina Peldán sa...

Orden smeker på min blogg Tina

Heureka sa...

Nu var jag allt lite väl trött när jag äntl fick sätta mig, för jag VILL ju skriva, så ni får ha överseende om det är en del ordsnubblerier. Men jag har fått fram en del ang, smekningens betydels