2009-08-08

Utmaning 220 - 8 augusti

Skriv om något flyktigt.

17 kommentarer:

Anitha Östlund Meijer sa...

Någonting flyktigt finns i novellform på min blogg.
Ha en underbar dag!

Cattis sa...

Min personliga betraktelse om något flyktigt finns på bloggen.

Lillemor sa...

http://puttikraftlosblogg.blogspot.com/2009/08/220.html

marmoria sa...

Eftermiddagar under bron till Niterói

malix sa...

vet inte vad jag fick till idag men text blev det

Unknown sa...

En flyktig kyss...

Ann-Catrin sa...

Det blev ett diktförsök idag ;-)

Bokmånglarn sa...

Nu har jag gjort mitt.

http://bokmanglarns-skrivhorna.blogspot.com/

Nu är det dags att packa ihop landet och åka in till stan. :-(

Drumalex sa...

något flyktigt har jag klämt in

Charlotta sa...

något flyktigt

Nawal Ali sa...

Något flyktigt finns på bloggen, läs!

Skunk sa...

En liten tanke

http://skunk-iskrivandetsstund.blogspot.com/

Fröken Johansson sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Fröken Johansson sa...

Jag har haft besök några dagar och är inte alls i fas i mitt skrivande nu. Här kommer min goodie-bag, som jag inte ville hoppas över. Ska sätta mig och skriva om något flyktigt när dottern är i säng.

Fröken Johansson sa...

Okej...nu har jag gjort min läxa för idag och både en goodie-bag och något flyktigt finns att läsa. Tror dock goodie-bagen känns bättre. La ner mer tid på den. Trevlig lördagskväll alla!

AnnChristin sa...

Mitt bidrag flög så hastigt förbi så jag hann inte fånga den i flykten. :D
Har läst några av era andra bidrag och tycker att ni har lyckats riktigt bra.

Unknown sa...

Vådan av sådanheten
etter värre är intet