2009-08-31

Utmaning 243 - 31 augusti

Skriv om att införa ett förbud.

16 kommentarer:

Cattis sa...

Mitt eventuella förbud kan man läsa om på bloggen

malix sa...

jag har skrivit igen men det var svårt efter mitt uppehåll.

Drumalex sa...

Här kommer mitt bidrag

Unknown sa...

Förbudet

Tjotten sa...

rädsla och förbud går ibland hand i hand

Lillemor sa...

http://puttikraftlosblogg.blogspot.com/2009/08/243.html

Anitha Östlund Meijer sa...

en nyskriven novell serveras

Betty sa...

Mitt förbud kanske inte gillas av alla...

marmoria sa...

På tallmon

Ann-Catrin sa...

Jag har åstadkommit ett "historiskt" förbud ;-)

Moslan sa...

Utmaning 243, Orange

AnnChristin sa...

En liten text finns på min blogg

Ordmaskinen sa...

Förbud var det här.

Charlotta sa...

Införa förbud

Skattis sa...

Äntligen har jag fått tid för en ny puff.

Finns på bloggen!

Heureka sa...

Arg bredbandstelefonikund!