2009-07-31

Utmaning 212 - 31 juli

Skriv om att skörda.

12 kommentarer:

Tjotten sa...

Hej alla igen!
Nu är mitt sommaruppehåll slut och jag känner att lite Puffutmaningar kan behövas då och då för att kommaigång ordentligt.

Här
är min första skörd på länge.

marmoria sa...

En bugning till Tjotten - välkommen tillbaka!

Möte i Roslagen

Unknown sa...

Ibland blir det bara så litet,men ändå....om att skörda finns på min blogg.

Anitha Östlund Meijer sa...

Mitt bidrag ligger på bloggen.

Siestri sa...

Att skörda på min blogg

Lillemor sa...

http://puttikraftlosblogg.blogspot.com/2009/07/212.html

Drumalex sa...

Skörda på bloggen

Fröken Johansson sa...

Min text kom nog att handla mer om att så än att skörda....eller om en förhoppning om god skörd!

malix sa...

äntligen har jag skrivit ett inlägg och är hemma igen men ska iväg på kalas skörden ligger på min blogg den riktiga idag :)

Charlotta sa...

Jag vill inte skörda idag, jag vill mörda. En lång berättelse inspirerad av en gammal puff (nr 15)

Solkatten sa...

Sent omsider skördar jag.

Patrik sa...

Hann inte skriva klart hela men den finns iaf på bloggen.