2009-08-19

Utmaning 231 - 19 augusti

Skriv om att skapa en trend.

14 kommentarer:

Nawal Ali sa...

Min nya ungdomstrend finns på bloggen...här ska det läsas :)

Cattis sa...

Nu har jag skapat en trend hos ungdomarna.... tänk om det kunde bli verklighet....

malix sa...

idag blev det en trend utan att jag fattade det innan hade inte ens varit här och kollat tycker det passar på min vanliga blogg eller vad tycker ni?? Malix. se där är trenden

Anitha Östlund Meijer sa...

Lite text erbjudes

marmoria sa...

Ludna gläntan

Salme sa...

Hej alla underbara skrivare! Nu är jag tillbaka från ett långt och härligt sommarlov. Jag gjorde utmaning 228 idag istället, men ni får gärna läsa om ni vill, jag är sugen på färsk feedback!

Drumalex sa...

skapa en trend

Unknown sa...

En ny trend på min sida..

AnnChristin sa...

Trendtexten hittar du här
http://annchristinskriver.blogspot.com/

Heureka sa...

Eleonor skapar en trend.

Skunk sa...

vem sätter trenderna?

http://skunk-iskrivandetsstund.blogspot.com/

Charlotta sa...

Bara några rader

Siestri sa...

En liten trend

Betty sa...

En trend