2009-08-20

Utmaning 232 - 20 augusti

Skriv om ett grundläggande behov.

21 kommentarer:

mysaan sa...

Skrivpuffen ligger på bloggen nu.

Cattis sa...

God morgon.
Mitt behov om att få kärlek finns på bloggen.

Drumalex sa...

Grundläggande behov klart. Läser era senare ikväll. Jag skriver alltid först innan jag läser era för att inte få några idéer som inte är mina. Det blir liksom roligare då att se om någon annan tänker likadant.

Lillemor sa...

http://puttikraftlosblogg.blogspot.com/2009/08/232.html

Bokmånglarn sa...

Äntligen har jag fått tid att skriva en SkrivPuff igen. Den finns på

http://bokmanglarns-skrivhorna.blogspot.com/

Unknown sa...

Behoven

marmoria sa...

Övermänniska

Tjotten sa...

Hejsan. Nu har jag inte skrivit eller läst på tre dagar så dagens text handlar både om ett grundläggande behov, trend och något överskattat.
Här finns dagens text

AnnChristin sa...

Mat och dryck finns på bloggen

Anitha Östlund Meijer sa...

Tjingeling Efter allmän begäran kommer här fortsättningen på Tema underskatta, och där handlar det om bristen på grundläggande bhov.

Sofie B-C sa...

Beroende ...where do I start? Ja, de flesta av er vet nog redan. Roligt att va tillbaka efter semestern. Hoppas ni haft en fin sommar, ni med! //Sofie

Skunk sa...

En liten dikt

http://skunk-iskrivandetsstund.blogspot.com/

Siestri sa...

Att bli sedd...

Jenny H sa...

Jag har inte tid just nu att kommentera er andras skrivpuffar, men jag lovar att återkomma och läsa och kommentera när jag kan!

Just nu lägger jag bara i all hast upp min skrivpuffövning. Välkommen in att läsa!
När jag är

Heureka sa...

En liten dikt, som jag skrev för ca 2 år sen Kom på att det måste vara "det grundläggande behovet" jag beskrev.

Betty sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Betty sa...

För ett sviket hjärta

Skattis sa...

Hej!

En nykomling här :)

Har skrivit en kort snutt på temat Grundläggande behov.

Finns som första inlägg i min blogg.

Charlotta sa...

Jag har verkligen behov av en ny snabbare dator, men det var inte det jag skrev om. Mycket mera jordnära.

skimmer sa...

en liten kort text om nåt som inte alls har med dagens utmaning att göra, eller har den?

Tina Peldán sa...

Livsglädje som ett grundläggande behov läs mera på min blogg.

Tina