2010-02-27

Utmaning 2010:58 - 27 februari

Skriv om något tufft.

16 kommentarer:

Anders sa...

Det är tufft att sitta fast i en hiss.

I varje fall när man har viktigare saker man måste ta itu med.

marmoria sa...

Inte alltid tuff

Anitha Östlund Meijer sa...

Dagens utmaning är inlagd

Emilia sa...

Jag länkar till det tuffa inlägget

marie ettanbo sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
huvudpersonen sa...

<a href="http://skrivkonstigt.wordpress.com/2010/02/27/tuffa-tankar/>Tuffa tankar....</a>

huvudpersonen sa...

men suck, jag ska försöka länka rätt *S*

Tuffa tankar...

Tessan sa...

Det var tufft, men här är mitt bidrag.

Y sa...

Räcker det att tycka att det var tufft att skriva idag;)? Mitt är nog en otroligt vag fortsättning på något vagt från igår...
Läser ert senare idag!

Lillemor sa...

10.58 Lag Anette Norberg

Gustaf sa...

Ett tufft beslut

Tanken var att jag skulle skriva om ett tufft jobb - och det blev det ju - men slutklämmen blev visst det som syftade på det tuffa.

Jag tycker det är roligt att jag alltid är bland de sista att posta, jag ligger ändå nio timmar före de flesta av er... ;)

Pia sa...

http://piasskrivpuffar.blogspot.com/2010/02/tufft.html

Luleå mars 1940. Hörde om det på radions P1 tidigare idag.

marie ettanbo sa...

En liten text om ett tänkt jag. Tufft idag.

marmoria sa...

marie! Varför går det inte att kommentera inne hos dig?

Beppan sa...

At last....

marie ettanbo sa...

var lite trött - nu ska det gå att lämna kommentarer - hoppas jag.