2010-02-15

Utmaning 2010:46 - 15 februari

Skriv om glamour.

14 kommentarer:

Anders sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anders sa...

Först idag!! Är ni morgontrötta?

En liten fortsättning på "Rasande".

Ni får reda på mer om en av de andra som var med i hissen.

marmoria sa...

Glamour

Anonym sa...

Välkommen in. Tack igen, för er feedback på Dagen efter.

Glamour

Y sa...

Jag är trött, hunden ska till veterinären och mitt blir bara ord (som de som är snälla kallar dikt). Historier kommer jag aldrig till skott med och dagens behöver tänkas över och justeras egentligen. Men jag orkar inte nu... Läser ert ikväll.
Kram!

http://tittelina.blogspot.com sa...

Vad är glamour...?

Anitha Östlund Meijer sa...

Dagens är inlämnad!

Y sa...

Nej, förresten - jag justerar inte... (tillbaks vid en dator tidigare än jag hoppades på ;)).

Betty sa...

Om två liv

Beppan sa...

Glamour....

marie ettanbo sa...

Idag gick det trögt...

Ingela sa...

hum det blir aldrig som jag tänkt mig...

Jenny G sa...

Idag har jag skrivit, var ett tag sen sist tyvärr!

Anna sa...

Lite glitter hos mig