2010-02-02

Utmaning 2010:33 - 2 februari

Skriv om ett nattjobb.

16 kommentarer:

Peter sa...

Arbetet

Anitha Östlund Meijer sa...

TEMA Nattjobb
Idag har jag skrivit en liten bekännelse.

Anders sa...

Nattjobb i min verklighet :(

http://tittelina.blogspot.com sa...

Kanske kan det ibland gå till så här.

Anonym sa...

Nattjobb.

Dristade mig till en längre text idag så att alla svagheter får accentueras :-)
Välkommen in för en titt - och kommentera gärna om tiden skulle finnas.

(tack för era kommentarer sist!)

Mikaela Stigsdotter-Larsson sa...

Ett nattjobb finns på min blogg.
Är det så här det känns, ni som vet?

Mia sa...

Jag har inte lyckats få till något skrivpuff på flera dagar med nytt jobb och massa annat som händer, men just nu hände något jättekul! Jag vill gärna dela med mig till mina puff-vänner.

Om ni vill: www.miasblogg.com

Bokmånglarn sa...

Tankar under ett nattskift.

Om ett nattjobb

Ord sa...

nattjobb

Gustaf sa...

Nattarbete, del 1

Det blir nog två eller tre delar av den här. Nu tar vi oss tillbaka några hundra år och kanske till en annan värld... :)

marmoria sa...

Nattbuss

Beppan sa...

Ett nattjobb hos mig...

Pia sa...

http://piasskrivpuffar.blogspot.com/2010/02/nattarbete.html

Det blev nästan nattarbete idag, eller åtminstone kvällsarbete. Dagens dikt. Varsågod.

marmoria sa...

Grattis Mia! Måste erkänna att jag var tvungen att googla Peter Gissy. Är inte du i Australien? Kontakta Peter Carey när du ändå är igång... Lycka till!

Jenny G sa...

Om ett jobb som är som natten.

Anna sa...

B-post