2010-02-20

Utmaning 2010:51 - 20 februari

Skriv om att anmäla.

9 kommentarer:

malix sa...

ojdå tänk att jag hittade hit igen
lite ringrostig är jag nog men min inspiration källa sporrade mig,....

Pia sa...

http://piasskrivpuffar.blogspot.com/2010/02/anmalan.html

Dagens dikt handlar om gårdagens tågresa.

marmoria sa...

Loftgången

Anonym sa...

EN JOBBIG MÅNDAG
eller - hur jag känner mig i huvudet idag....

Inlagt, inte kvalitetscertifierad på ngn punkt.

Tack för mångfacetterade kommentarer/funderingar igår.

Beppan sa...

Anmäler mig....

Y sa...

Lovade mig själv att inte ta skrivandet så allvarligt... alltså klickar jag snabbt nu. Hepp ;) (Fast får jag ångest av att läsa mitt eget så tar jag bort/ändrar igen!)(Får man göra sånt? Om man talar om det...)Ha en härlig lördag alla! :)

foxy sa...

jag vill härmed anmäla mig för ett lagom liv......

Moslan sa...

Hjälparbetaren - en kort tanke om att anmäla sig, typ.

Örjan sa...

Hej,
Nu har jag skrivit både gårdagens och dagens övning. Men inte vet jag om det blev bra. Inspirationen har jag hämtat från riktiga människor i min närhet.

Ni kan läsa det hela på www.skrivarstugan.se

Mvh//Örjan