2010-02-13

Utmaning 2010:44 - 13 februari

Dagens ord att skriva om: rasande.

14 kommentarer:

Peter sa...

Mannen med astrakanäppelträdet

Anders sa...

Jag har ett problem.
Jag kommer bara på nya bok/novell ideér hela tiden. Men bara början, aldrig några slut!!

Här kommer i varje fall en inledning till en intressant story.

Man kan fråga sig vad som egentligen hände in det trånga utrymmet

Ettie sa...

En glimt från Millas barndomsvärld

marmoria sa...

Raseri

Beppan sa...

Något rasande...

Ettie sa...

Jag har en fråga hos mig, tacksam för respons eftersom jag känner att jag velar.

Lillemor sa...

10.44

marie ettanbo sa...

Det blev två lite kortare texter idag.

Anonym sa...

DAGEN EFTER (1 och 2),
coming through at a place near you.

Fortsättningen på den stackars gapfulla tjejen som gav sig på vakten.
Uppdelad i gårdagens och dagens skrivpuff.

Välkommen in och läs.
(tyckte det var lurigt att få till det snärtigt nog. För mkt text/blajblaj?)

Y sa...

Hej igen!

Gustaf sa...

Så länge hon stod...

En vit berättelse idag, snöstormen rasar.

foxy sa...

Äntligen gav jag mig tid och ro att anta en utmaning igen!

Bokmånglarn sa...

Fick ihop något. Nisse ballar ut.

Nisse ballar ur

Ingela sa...

En minut kvar till alla hjärtans dag. Skönt att skriva av sig lite