2010-02-21

Utmaning 2010:52 - 21 februari

Skriv om att bli portad.

17 kommentarer:

Peter sa...

Om Johnny

malix sa...

hittade hit i dag igen ;)

huvudpersonen sa...

Det är inte lätt att vara annorlunda...

Portad

liselotte sa...

En liten text har sett dagens ljus i Frankrike.

Moslan sa...

En portad idiot

huvudpersonen sa...

Off topic kanske, men jag vill bara tacka för gensvaret jag fått via skrivpuff på några få dagar sedan jag hittade hit. Det betyder massor för inspirationen :-)

Ann-Catrin sa...

Dags att komma ut en stund och skriva om att inte komma in ;-)

Anonym sa...

Välkommen in och läs (och kommentera)!
Tack för er välvillighet till mitt hjärnsläpp igår :-)

Du är portad, min älskade

marmoria sa...

Utanför slottshäcken

Y sa...

Mellan raderna som alltid...

Beppan sa...

Ingela från "inlåst" har portat ngn....

Gustaf sa...

Lent som siden

Ännu en dag präglad av idetorka men jag tycker den blev ganska bra ändå. Ihopslagen med gårdagens.

Ettie sa...

Efter en veckas uppehåll - snöskottande och faktiskt lite bokskrivande kom emellan - så lev det en text idag.

Jenny G sa...

Jag har skrivit. Troligtvis kommer en fortsättning att följa!

Frankie 泪水 sa...

http://sofiazim.blogspot.com/2010/02/skrivpuffsutmaning-att-bli-portad.html

foxy sa...

Till slut fick jag till det.

Jag vill tacka alla er som ger mej kommentarer, det här skrivandet blir bara roligare o roligare.

Anitha Östlund Meijer sa...

Dagens inlämnad