2010-02-11

Utmaning 2010:42 - 11 februari

Skriv om muskler!

15 kommentarer:

Siestri sa...

En muskel ....

marmoria sa...

ALS

Anonym sa...

Maktmedel.

Välkommen in att läsa och kommentera. (Försökt använda annan teknik än bara låååånga vokaaaler idag :-)

Anitha Östlund Meijer sa...

Vi fortsätter väl på gårdagens novell. Idag med temat muskler

Y sa...

Vet inte om jag i fortsättningen kommer att tala om här, att jag försöker skriva, varje dag. Men försöker gör jag... Och att läsa ert är fint!

Pia sa...

http://piasskrivpuffar.blogspot.com/2010/02/muskler.html

Muskler idag och lite utseendefixering.

Gustaf sa...

Breaking a man

Min första novell på engelska sen gymnasiet. En varning utfärdas, det är inte en trevlig berättelse.

Lillemor sa...

10.42

marie ettanbo sa...

Hade svårt att komma igång. Men det blev en liten historia till slut.
http://avtryckisno.blogspot.com/2010/02/muskler.html

Anna sa...


Manlighetshaiku


I all hast- intryck från gårdagens konsert på Södra teatern. Finsk skrikkör. Är ännu i chock.

Beppan sa...

Nu har jag skrivit om muskler -
på Beppans skriverier.

Betty sa...

Skillnad mellan nu och då

Charlotta sa...

En dikt på tema muskler Skrivet i leran

Anna sa...

...och så ett allvarligt försök också. Ganska.

Ettie sa...

Gårdagens idag