2009-10-28

Utmaning 301 - 28 oktober

Skriv om monstret under sängen.

13 kommentarer:

Charlotta sa...

Ett riktigt monster under min säng

malix sa...

idag har jag inte skrivit heller har förmycket att göra med annat men kolla gärna in min andra block monster eller inte i Bohuslänningen idag kan man läsa om mig en intervju jag gjorde igår.

Anitha Östlund Meijer sa...

Ännu ett monster kommer här

http://tittelina.blogspot.com sa...

Ett monster, eller? En sann liten historia.

Martina sa...

:)

Betty sa...

Om en monsterjakt

pennelie sa...

om monster

Drumalex sa...

Monster under sängen

Öppet spår sa...

”Monster under sängen va kul har du tittat under din egen säng det kanske finns monster där med” sa han och log avigt.

garaget sa...

Blev inget monster men det var i alla fall något under sängen...

marmoria sa...

Trattorisaurus

Anders sa...

Lite svårt med texten idag. Med det blev något i varje fall.

Dakota Quinn Diamond sa...

En liten tjej med monster under sängen