2009-10-18

Utmaning 291 - 18 oktober

Skriv om att snubbla

9 kommentarer:

malix sa...

godmorgon alla lite snubbel finns på min blogg och snäll berätta vad ni tycker om ni nya tanke kan jag ha båda mina bloggar i en eller ska jag ha min skrivpuff kvar. Om ni gillar eller ogillar min nya layout som jag byggt i helgen, eller är den krånglig. tack på förhand/ Malix

Unknown sa...

Snubblat...

Lillemor sa...

291

Anitha Östlund Meijer sa...

lite snubbel på min blogg

Drumalex sa...

snubbla

http://tittelina.blogspot.com sa...

En liten upplevelse som betydde mycket

Anders sa...

Snubbla kan man göra på många sätt. Till exempel över en hemlighet. Kolla mitt inlägg idag.

Du som läser min blogg för första gången. Börja från början, så du inte missat något ;)

Ni som följt den denna första veckan, kom gärna med kommentarer om vad ni tycker eller vad som skall hända huvudpersonerna.
Eller är det någon du saknar ?

marmoria sa...

I Tyresta

Dakota Quinn Diamond sa...

Lilla Emilias berättelse om att snubbla