2009-10-12

Utmaning 285 - 12 oktober

Skriv om att slå till.

13 kommentarer:

Unknown sa...

Jag slog till...

Anitha Östlund Meijer sa...

Hon slog till...

http://tittelina.blogspot.com sa...

Du slog till...

Marica sa...

De slog till

Sofie B-C sa...

Ja, jag skrev ju om att "slå till" igår. Som du skriver idag Anna, så är sätten att slå till på många. Mitt inlägg ligger kvar, men det kändes orättvist att inte tillägga hur positiv min erfarenhet av England också varit. Vill understryka att det skulle vara både orättvist och missvisande att måla upp en slags "alla engelsmän slår barn" bild! Men, det visste ni säkert redan. Lycka till med skrivandet idag!

Heureka sa...

Lära sig slå till - själv!

marmoria sa...

Kvarnstugan

Jenny G sa...

Jag har skrivit lite om shopping

liselotte sa...

Så har jag slagit till med min text.

Bokmånglarn sa...

Nu har jag gjort mitt.

http://bokmanglarns-skrivhorna.blogspot.com/2009/10/skrivpuff-285-om-att-sla-till.html

skimmer sa...

inredning
att läsa medans jag skriver på dagens...

skimmer sa...

Nu

AnnChristin sa...

Det finns en bortförklaring på min blogg om någon vill läsa.:/