2009-10-24

Utmaning 297 - 24 oktober

Bara 2 månader till julafton, skriv en önskelista

13 kommentarer:

Cattis sa...

Min lilla önskelista finns på bloggen

Anitha Östlund Meijer sa...

Min enkla önskelista är inlagd

malix sa...

en ouppnålig julklapp har jag

Unknown sa...

Önskelistan....

Heureka sa...

Julen, ja...här är mina tankar.

Drumalex sa...

Ett litet besök igen av mig här på sidan. Det är hopplöst hur tiden rinner iväg ibland. Nåja, lite önskningar på bloggen.

Pia sa...

http://piasskrivpuffar.blogspot.com/

Nonsensvers som julklappsönskelista

Siestri sa...

Önskelista.

Dakota Quinn Diamond sa...

En av mina små karaktärer delar med sig av sin önskelista till tomten

Charlotta sa...

om önskan inför jul

Öppet spår sa...

Önskar att jag håller det till jul

Anders sa...

En liten önskelista !

AnnChristin sa...

Min önskelista är på plats