2009-10-16

Utmaning 289 - 16 oktober

Skriv om att slå.

(får avsluta denna slå-vecka!)

12 kommentarer:

Cattis sa...

God morgon, en utmaning är skriven.

malix sa...

nu har jag skrivit och det mest fantastiska hände i går min bok ligger nu för tryck denna bok är livsviktig för oss alla ni vet alla de barn som befinner sig i gränslandet alla de barn som behöver så mycket respekt acceptans för dem har jag skrivit min bok för att jag var oxå ett sådant barn
boken heter
Jag föredrar att kalla mig impulsiv.
går att köpa på http://www.litenupplaga.se/511 gå gärna in och titta
tack för att ni alla finns utan er hade jag inte vågat. ge ut den

malix sa...

Carina Ikonen http://www.litenupplaga.se/511

Litenupplaga.se - Spännande böcker i liten upplaga
Source: www.litenupplaga.se
Hon beskriver den där lilla delen, som kallas ADHD och som rör till bland tankar och känslor, på ett sätt som får läsaren att förstå problematiken och känna djupaste empati men också äkta glädje. Hon delar frikostigt med sig av egna tankar och upplevelser. ...

http://tittelina.blogspot.com sa...

Om att slå

Anitha Östlund Meijer sa...

Igår slogs jag med toalettstolen hela dagen eftersom min mage slog knut på sig själv och kastade ut allt som intogs. Därav ingen skrivpuff igår, och datorn fick vila en hel dag. Gissa om jag saknade er?
Idag däremot finns en skrivpuff om att slå på min blogg.
Trevlig helg allihop!

Lillemor sa...

Skrivit.

Unknown sa...

Att slå...

Anders sa...

Då så fick jag till en liten skrivpuff till "om att slå"

Liten knorr i slutet ;)

Tina Peldán sa...

Min puff på bloggen NU

Cattis sa...

Nu finns det återigen text på min blogg. Välkomna

marmoria sa...

Kära dagbok

foxy sa...

aldrig blivit slagen men trampad på....