2009-10-06

Utmaning 279 - 6 oktober

Skriv om ett ödesdigert möte.

12 kommentarer:

malix sa...

har skrivit idag

Anitha Östlund Meijer sa...

Idag får ni ett utdrag ur min kommande bok Livet, ingen enkel historia. Den är oredigerad så något fel kan ha smugit sig in här och där.

http://tittelina.blogspot.com sa...

Ett ödesdigert möte från tonåren

Pia sa...

http://piasskrivpuffar.blogspot.com/2009/10/ett-odesdigert-mote.html

Idag handlar skrivpuffen om bl a om bemötande av patienter och om ödlors fortplantningsvanor.

Marica sa...

Nu ligger min text uppe www.metrobloggen.se/maricak

Anitha Östlund Meijer sa...

Hej igen!
Angående min text idag så är den hämtad direkt från min dagbok som jag baserar min bok på.
Jag var blåögd och trodde alla om gott eftersom jag nästan aldrig mött någon ondska.
Tack för alla kommentarer

Jenny G sa...

Jag har skrivit lite längre den här gången.

Unknown sa...

Dom möttes i baren...

AnnChristin sa...

Det tog lång tid för mig att åstadkomma ett bidrag till gårdagens utmaning. Jag ser att det kan passa in på dagens utmaning också om man är lite välvillig.

Skattis sa...

Ett obehagligt möte.

Mikaela Stigsdotter-Larsson sa...

Jag har puffat idag!

Charlotta sa...

Ett ödesdigert möte på min blogg