2009-10-08

Utmaning 281 - 8 oktober

Skriv en "Att göra"-lista åt valfri kändis.

7 kommentarer:

Cattis sa...

God morgon

Äntligen är en utmaning skriven. Finns på bloggen

Cattis

Anitha Östlund Meijer sa...

Idag har jag skrivit om en sak som bara kan göras i fantasin för tyvärr är han i himlen den käre.

malix sa...

jag är tömd och fylld av energier men orkar inte skrivpuff idag igår höll jag och några tjejer föredrag om adhd.
lovar att jag ska läsa men orkar inte än tack för era fina kommentarer i mitt gårdags inlägg Ni är alla snälla och så underbart inspirerade utan era små upplyftande kommentarer hade jag nog aldrig vågar visa mina texter för någon /

Pia sa...

http://piasskrivpuffar.blogspot.com/2009_10_01_archive.html

Kändisen har fått sin att göra lista uppdaterad.

http://tittelina.blogspot.com sa...

Jag har skrivit en lista, det blev lite av en politisk pamflett. Kanske ni inte alls håller med...

garaget sa...

Nu är jag klar! Precis lagom till att bussen går, hej!

Heureka sa...

Detta är vad jag vill säga till en speciell människa