2009-10-22

Utmaning 295 - 22 oktober

Skriv om att fuska.

14 kommentarer:

Charlotta sa...

Från en tid då jag knappt orkade ta mig igenom en hel dag.

malix sa...

råkade hitta nått att skriva

malix sa...

ser att jag laddade fel blogg sorry här är den riktiga för puffen

Lillemor sa...

295

http://tittelina.blogspot.com sa...

Om att jag fuskar

Anitha Östlund Meijer sa...

Här var det fusk!

Ann-Catrin sa...

Fusket var vid utbrett men nu ...;-)

Heureka sa...

Vad är egentligen fusk?

garaget sa...

filosofiskt fusk!

Unknown sa...

Vådan av att fuska...

Anonym sa...

Fusk är det inte men kanske båg eller oärlighet ... nej bedrägeri det är vad det är, sa hon. Jag förstod inte jag hade bara sagt sanningen

Betty sa...

Min dikt

Anders sa...

Ooopps. Höll på att bli "Att fiska" i hastigheten :D

Men här kommer lite om att skattefuska.

foxy sa...

vad man kommer på mycket om sig själv o sitt liv när man skriver här........ o så vill jag tacka för de kommentarer som ibland dyker upp - de gör mej glad o än mer skrivsugen.