2009-12-21

Utmaning 355 - 21 december

Skriv om ett påhopp.

9 kommentarer:

AnnChristin sa...

Läs gärna inlägget om Annica och jag blir jätteglad för en kommentar. Eftersom det var sent på dygnet när jag la in det på gårdagens puff skriver jag in det på dagens puff också.

Pia sa...

Först idag, eller...? Det beror på hur man räknar. Dagens lilla dikt om påhopp.

Betty sa...

SOm vanligt en dikt

foxy sa...

Blev en liten dyster blogg idag oxå.......

Cecilia Sahlström sa...

Jag har skrivit 354 idag.
Cissi

liselotte sa...

Nu har jag hoppat på igen.

Pia sa...

Det blev en liten del av historien om tonårsflickan Moa idag också. Hon blir påhoppad av sin "styvfar", Sture. Moas mamma är på jobbet.

Tacksam för konstruktiv kritik.

Anders sa...

Blev bara en mening idag.

Drumalex sa...

Latheten tog överhanden och nu finns ett utdrag ur en längre text jag höll på med för ett tag sedan. Lite karikatyr över det hela.