2009-12-14

Utmaning 348 - 14 december

Skriv om att smyga.

17 kommentarer:

http://tittelina.blogspot.com sa...

Har inte haft tid att skriva på några dagar, känns bra att vara tillbaka idag. Och idag är jag först! Hoppas fler hittar hit i julstöket.

Drumalex sa...

Alla är inte ämnade att smyga

Lillemor sa...

348

Anitha Östlund Meijer sa...

En text är levererad!

Pia sa...

http://piasskrivpuffar.blogspot.com/2009/12/att-smyga.html

Jag smyger in en liten dikt idag.

liselotte sa...

En smygande liten historia har sett dagens ljus med ett vitt snötacke utanför huset.

Bokmånglarn sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Bokmånglarn sa...

En smygande historia med Fritte och Putte.

http://bokmanglarns-skrivhorna.blogspot.com/2009/12/skrivpuff-349-om-att-smyga.html

Heureka sa...

Ett skamligt smygande

Marica sa...

Heejsan! Nu har jag skrivit

www.metrobloggen.se/maricak

Betty sa...

Nu känns det som evigheter sen jag skrev sist. Idag finns det en dikt att läsa här

Anonym sa...

Om glögg och om att smyga

Dakota Quinn Diamond sa...

Någonting smygande...

malix sa...

skrev förut men glömde skriva här har skrivit i alla fall

Sofie B-C sa...

Mitt inlägg om smygandets tjusning finns nu på bloggen. Kan jag även passa på och påminna att om någon "Skrivpuffare" funderar på att debutera under nästa år -kontakta Kevin på Debutanbloggen där man just nu söker bloggare som kan ta över sajten!

Siestri sa...

Att smyga

Tess sa...

Idag blev det en liten psykedelisk dikt...jaja, dikter var det några år sedan man skrev =)