2009-12-05

Utmaning 339 - 5 december

Skriv om ett bidrag.

13 kommentarer:

Anitha Östlund Meijer sa...

Jag börjar med att jubla för att jag är först, sedan måste jag be om ursäkt för att mitt inlägg blev så långt.
Det är fortsättningen, och slutet på gårdagens puff.
Det är en berättelse, eller iallafall utkast till en sådan. Som skrevs för en 10-15 år tillbaka. Redigerad en hel del men med det mesta gamla kvar.
Snälla läs och ge synpunkter.

Anders sa...

Tvåa ;) och en kortis idag.

Lite om vad som hände Maximilian Översjö. Och har ni inte varit inne hos mig på ett tag så läs gärna de tidigare inläggen och kom med kommentarer.

Skulle vara kul med en kommentar från Ann. Håller storyn för en bok ?

malix sa...

ojdå idag hittade det sig fram en lite berättelse om än lite sorgsen men en berättelse

AnnChristin sa...

Jag skrev gårdagens skrivpuff väldigt sent. Antagligen var inte så många sugna på att vara uppkopplade då. Men om ni har tid och lust kolla in texten om Annica. Den är sann och kan komma att följas av fler.

Drumalex sa...

Ett bidrag som borde vara välkommet. Som vanligt ganska kort.

Pia sa...

http://piasskrivpuffar.blogspot.com/2009/12/bidrag.html

Ett bidrag till debatten om olika bidrag. Dagen dikt.

foxy sa...

inte hunnit eller ska jag säga prioriterat att skriva på ett tag och känner mej lite ringrostig ........men det kommer bättre dagar

Pia sa...

http://piasskrivpuffar.blogspot.com/2009/12/bidrag-nr-2-dan-viktor.html

Ett bidrag till, ursprungligen skrivet för Kafe-K:s hemsida under signaturen Paisley. Bidraget handlar om vissångaren Dan Viktor, med utgångspunkt från dennes texter.

http://www.kafe-k.se/musik031.htm

Tacksam för konstruktiv kritik.

garaget sa...

Done! Det blev ett lite deppigt inlägg men tänk inte för mycket på det. Jag är glad!

Bokmånglarn sa...

Skrivit lite.

http://bokmanglarns-skrivhorna.blogspot.com/2009/12/skrivpuff-339-om-ett-bidrag.html

Cecilia Sahlström sa...

Långt bidrag, men inte fullödigt ändå. Jag broderar på i berättelsen om Sara.

Cissi

Sofie B-C sa...

Har funderat vidare på temat "stormvarning" för textbidrag, sedan de blåste här på Puffen. Ska texter komma med förvarningar för "känsliga" läsare? Och hur vet man vem som är känslig för vad?

Maja sa...

Blev ett litet bidrag...