2009-12-18

Utmaning 352 - 18 december

Skriv om julstress.

12 kommentarer:

Cattis sa...

God morgon. Äntligen har jag orkat skriva en utmaning...läs den gärna på bloggen.

malix sa...

Juliande julstress spektakel

Anitha Östlund Meijer sa...

TEMA julstress

http://tittelina.blogspot.com sa...

God morgon! Min julstress...

Unknown sa...

Julstressen....

Pia sa...

Inledningen till dagens Puff har jag lånat från min 12-åring. Gillar den. Dagens dikt handlar om julstress.

foxy sa...

Får ont i magen när jag tänker tillbaka på min barndoms jular.......

Pia sa...

Två små kortisar om tonårsflickan Moa och hennes julfirande också. Kronologin är obefintlig eftersom historien skapas med utgångspunkt från Anns skrivpuffar. Får väl tillägga att jag har en grundhistoria klar för mig. Lämna gärna konstruktiv kritik.

Drumalex sa...

Julstress

Tjotten sa...

Jag tror det blev en lite annorlunda juldikt

Anders sa...

Julstress och julstress.
Egentligen handlar det om fokusering och koncentrera sig på en sak i taget.

Just nu "Sexual Healing" med Marvin Gaye på Spotify. Måste vara världens bästa låt. lr ;)

Siestri sa...

Julstress