2009-12-03

Utmaning 337 - 3 december

Skriv om en explosion.

12 kommentarer:

Tjotten sa...

Picknick

http://tittelina.blogspot.com sa...

Här kommer min explosion

malix sa...

jag skrev idag om färgernas explotuioner

Cecilia Sahlström sa...

Och här kommer min explosion, i överförd bemärkelse.

Handlar mer om att släppa en bomb i psykisk bemärkelse. Och inte så dramatiskt ändå, mer om något som har ganska vardaglig karaktär.

Cissi

Bokmånglarn sa...

Den första sanna historien jag har skrivit här i SkrivPuff.

http://bokmanglarns-skrivhorna.blogspot.com/2009/12/skrivpuff-337-om-en-explosion.html

Mikaela Stigsdotter-Larsson sa...

Det blir inget skrivpuffande för mig idag men, jag vill bara säga att jag hoppas av hela mit hjärta att du inte lägger ner SkrivPuff Ann. Det vore för sorgligt och dumt.
Jag missade helt hela det här ståhejet. Jag var så glad att jag fick en liten stund över till att skriva så jag kollade bara gårdagens utmaning ohc inget mer. I förskräckelse har jag läst det som hänt och skulle bli mycket ledsen om det här fina, inspirerande och härliga forum försvann för oss på grund av någon/några inskränkta människor.
Om det ändå blir så at det inte dyker upp fler skrivövningar här så hoppas jag att vi som antagit skrivutmaningarna under året kan hitta något annat gemensamt forum.

Så vill jag också tipsa er som gillar ljudböcker att kika in på min blogg. Där pågår nämligen en ljudboksutlottning.

Anitha Östlund Meijer sa...

En explosion

Jenny G sa...

Nu har jag skrivit, lite längre idag.
Tar gärna emot kommentarer. Hade egentligen velat jobba mer med texten men hann inte idag :(

Pia sa...

http://piasskrivpuffar.blogspot.com/2009/12/en-explosion.html

En rapport direkt från hallgolvet, hunden exploderar av irritation över att bli väckt. Haikuinspiration

Drumalex sa...

Explosion

Estel skriver sa...

Idag skriver jag en betraktelse om en dagsaktuell explosion i Somalia.

Anders sa...

Sist idag. Kanske först imorgon ?

Nytt utdrag från en chatt och lite info om vem Ceasar kan vara