2009-12-16

Utmaning 350 - 16 december

Skriv om överflöd.

16 kommentarer:

Tjotten sa...

I dag blev det kort och utlagt tidigt.
Igår långt och sent, hoppas ändå någon orkar läsa ;-)
Dagens överflöd

liselotte sa...

Mycket kort inget överflöd på inspiration.

Drumalex sa...

Min brunnspojke är tillfälligt tillbaka i brist på fantasi.

Heureka sa...

Min lilla överflödsbetraktelse

Anitha Östlund Meijer sa...

Del 2 av historien finns nu på bloggen

Ann-Catrin sa...

Överflödet avklarat för dagen ;-)

Bokmånglarn sa...

Om ett visst överflöd i människans historia.

http://bokmanglarns-skrivhorna.blogspot.com/2009/12/skrivpuff-350-om-overflod.html

Ska in i samma roman som historien från igår.

http://tittelina.blogspot.com sa...

Har skrivit om Brigitte Bardots överflöd. Fortsättning på puffen 11 december om Brigittes nedräkning.

Pia sa...

http://piasskrivpuffar.blogspot.com/2009/12/moa-och-julens-overflod.html

Moa igen. Del tre kom igår, del två idag, om vi ska följa kronoligin. Skyll på mig som fått tag på en historia, eller på Ann som publicerar skrivpuffarna i den ordning hon gör. :)

Ettie sa...

Efter en månads uppehåll fick jag lite tid, även om inte i överflöd :-)

Öppet spår sa...

Vilket överflöd av grästuvor

garaget sa...

Done!

Sofie B-C sa...

Detta år har medfört ett överflöd i känslor, tankar och inspiration. Tack Skrivpuffen för ett så spännande, utvecklande år! Nu tar jag julledigt från skrivandet och önskar alla en jättefin jul och ett riktigt gott nytt 2010!

Pia sa...

Jag tappade farten lite och det blev bara några korta ord om vårens överflöd.

Betty sa...

Kanske inte passar in på dagens puff, men jag har i alla fall skrivitv en dikt

Siestri sa...

Lite överflöd...