2009-12-06

Utmaning 340 - 6 december

Skriv om att övervaka.

17 kommentarer:

Cattis sa...

Idag fanns tiden, kraften och motivationen till en utmaning. Den finns på bloggen.

Ha en trevlig andra advent alla kära skrivpuffsvänner.

Cattis

Heureka sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Heureka sa...

Även jag fick tid och kraft till en skrivpuff denna 2;a Advent. Någon som vet ifall skrivpuffen får fortsätta?

Bokmånglarn sa...

Skrivit en liten sak.

http://bokmanglarns-skrivhorna.blogspot.com/2009/12/skrivpuff-340-skriv-om-att-overvaka.html

Siestri sa...

Övervakad

malix sa...

då såg jag nu först att jag missat skicka iväg mitt bidrag fortsättning från förra inlägget

Drumalex sa...

att övervaka på bloggen

Unknown sa...

Övervaka...

Pia sa...

http://piasskrivpuffar.blogspot.com/2009/12/overvakad.html

Idag blev det långt.

Bönderna övervakar sockengränserna för att hålla objudna gäster ute och högre makter verkar vaka över de sina.
Tacksam för konstruktiv kritik.

Cecilia Sahlström sa...

Sara igen.
Cissi

http://tittelina.blogspot.com sa...

Vi vakade över henne

Thousandsofcolours sa...

Övervakningen finns nu på bloggen.
Kolla gärna in den (:

www.metrobloggen.se/JenneAndasUt

Margareta sa...

vem är övervakad av vem?

foxy sa...

nu är jag på G igen hoppas jag - kommentera mej gärna, både innehåll och uttryckssätt.

garaget sa...

Tjotten sa...

Att bli sedd

Estel skriver sa...

Jag har inte skrivit något idag. Jag vill bara säga att jag hoppas att skrivpuffarna fortsätter. Jag upptäckte ju nyligen den här bloggen och den har gett mig väldigt mycket bara på de få dagar jag varit aktiv. Det kändes så rätt när jag fick tipset att kika in här.

Stor kram,
Estel skriver