2012-03-08

8 mars 2012

Skriv om en lista.

16 kommentarer:

Lisa Björn sa...

Det var nödvändigt att göra listan fullständig för att att alla uppgifter som hon hade åtagit sig skulle bli utförda. Hon hade för sig att hon gjort en lista med de väsentliga sakerna, men var hade hon lagt den någonstans? Hon kunde alls inte erinra sig det så det var väl lika bra att göra en ny lista med de uppgifter som hon kom ihåg. Hon tog fram datorn och började skriva. Katten kom och puffade på henne. Vad var det katten hade i munnen. Visst var det listan på uppgifterna.

Iris sa...

En travesti, denna dag.

Malix sa...

har skrivit en list

marmoria sa...

Poesi för livet

Pia sa...

Källarstädningen fortsätter. Berättandet är sådant att dagens puff kan läsas fristående.
Minnen och merchandise

Öppet spår sa...

Lisat

kladda sa...

http://kladda.bloggplatsen.se/2012/03/08/7494596-om-en-lista-attonde-mars/

foxy sa...

aldrig mer

disco sa...

lista

Iris sa...

Med anledning av mitt inlägg, gör jag ett förtydligande: jag har gjort en travesti på ett hamletcitat, hamlet säger om sin mor: Skröplighet, ditt namn är kvinna!

Marica Källner sa...

Dagens text, Listan, finns nu i min skrivbok!


Om du har tid/lust får du även gärna läsa min krönika jag skrivit för Den Internationella Kvinnodagen.
Båda texterna finns i skrivboken
http://www.maricakallner.se/index.php/writer

Kalle Byx sa...

Lista över mina listor

Dakota Quinn Diamond sa...

Ett nytt kapitel om unge Jimmy i 1950-talets Georgia

Del 1
Del 2


saqer sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
saqer sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
saqer sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.