2012-03-02

2 mars 2012

Skriv om en snuttefilt.

14 kommentarer:

LunaNott sa...

Om en snuttefilt

Lisa Björn sa...

Snuttefilten glömdes bort när familjen reste från oss. Jag upptäckte snuttefilten efter en bra stund, nu gällde det bara för mig att hinna till Arlanda flygplats innan de flög hem. Jag ringde dem på mobilen medan jag sprang till t-banan
Väl framkommen på Arlanda hittade jag sondottern genast som med gråtfullt ansikte tog emot sin älskade snuttefilt

malix sa...

http://malixskrivpuff.wordpress.com/2012/03/02/skriv-om-en-sparkdrakt/

marmoria sa...

Gulla

Pia sa...

En sonett blev det, av den enkla anledningen att det är så roligt att skriva sonetter. :)

Sonett om snuttefilt

marie ettanbo sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
marie ettanbo sa...

Inget

Unknown sa...

I'm back! http://jonna-berggren.blogspot.com/2012/03/dagens-skrivpuff-snuttefilt.html

Unknown sa...

Skrev på gårdagens ord idag, utifall någon orkar läsa ...

Anitha Östlund Meijer sa...

Snuttefilt inne.
När jag var liten kallade vi den vysse inte snuttefilt. Kan det måhända vara hälsingedialekt?

Kalle Byx sa...

Skinnslamsan

Chranna sa...

2 mars


Charlotte sa...

Mitt andra försök att skrivpuffa!

Dakota Quinn Diamond sa...

En puff om lilla Maxine

13-årsdagen - del 1
13-årsdagen - del 2