2012-03-04

4 mars 2012

Skriv om en suck.

12 kommentarer:

Foxears sa...

Oj, det var länge sen jag tog mig an en utmaning. Kunde dock inte stoppa mig själv idag. När jag läste utmaningen började orden bara flöda i min hjärna och jag var tvungen att öppna ett dokument illa kvickt för att skriva ner det.

http://foxears.gurka.se/2012/03/04/skrivpuff-utmaning-2012-03-04-en-suck/

Malix sa...

tänk tror jag börjar få en ny gammal vana igen. En trevlig sådan

Lisa Björn sa...

En suck kan vara en lättnadens suck över ett besked som inte blev så illa som jag först förväntade mig. Ibland kan ju också en suck vara av besvikelse, jag blev inte antagen till den kurs jag sökt in på eller kanske ännu värre min bok refuserades...

Calle sa...

Länge sedan, men nu finns ett litet förösk här. www.skrivbattresjalvomdukan.wordpress.com

Anitha Östlund Meijer sa...

Dagens är inne.
DEL 14 om Pelle

marmoria sa...

Suckarnas familj

Pia sa...

Nonsensbagatell idag.

Suck

foxy sa...

fånge

Charlotte sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
skimmer sa...

http://skimmervillbaravaraifred.blogspot.com
Välkomna in

Cecilia Sahlström sa...

Skrivpuff från 1 mars ligger ute. Har inte hunnit med riktigt. Om att sitta i en fälla.

Cecilia Sahlström sa...

En kortis om suckande.