2012-03-13

13 mars 2012

Skriv om sås.

12 kommentarer:

Lisa Björn sa...

jag har aldrig varit någon vän av sås. Kanske beror det på att jag redan som barn inte gillade att maten flöt omkring för sig själv på tallriken. Chokladsås på glass var nog den enda sås ´som jag uppskattade när det handlade om sås.

Anitha Östlund Meijer sa...

Sorry, jag glömde lägga ut länken igår.
SLUTET på novellen om Pelle
http://www.novellbloggen-razaha.blogspot.com/2012/03/tema-tamja-del-20-om-pelle.html

malix sa...

smörigt värre

Idag ska jag flytta saker med farmor som fått boende jag kommenterar i kväll eller i morgon

malix sa...

smörigt värre

Idag ska jag flytta saker med farmor som fått boende jag kommenterar i kväll eller i morgon

marmoria sa...

Sås

Anitha Östlund Meijer sa...

Dagens är inne
http://novellbloggen-razaha.blogspot.com/2012/03/tema-sas.html

Pia sa...

En historia från Svinarp idag.

Social kompetens

Kalle Byx sa...

Palle och Palles fru

Iris sa...

Jag har snöat in på Strountes av Ekelöf: Såsen

Ulla Berglund sa...

Vinnare

marie ettanbo sa...

En kort knastrudelutt
Man hör det man vill. 

Marie sa...

Tack vare såsen